وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک قالیباف: آرمان‌گرایی واقع‌بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای این سیاست است جمهوری آذربایجان از درگیری مرزی با ارمنستان خبر داد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان؛ به‌مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم ستاد انتخاباتی پورمحمدی در خراسان‌رضوی فعال شد دولت‌های اروپایی به وقتش اپوزیسیون‌های ایرانی را دور می‌زنند ۳۴۴ صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است | بیشترین صندوق در آمریکاست اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه حقوق کودکان چیست؟ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی: ایران هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد مردم خراسان‌ بیشتر درباره کدام کاندیدا جستجو کردند؟ + اینفوگرافیک پیش‌بینی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تشنه روحیه جهاد سازندگی هستیم تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم سوناک: لفاظی‌های هسته‌ای مقام‌های روس هیچ توجیهی ندارد شولتس ادعا کرد: روسیه هرگز برای صلح تلاش نکرد کشته‌شدن سه نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه | شمار کشته‌های تل‌آویو به ۱۱ تن رسید
سرخط خبرها

ارتش سوریه دو شهرک دیگر را از کنترل تروریست‌ها خارج کرد

  • کد خبر: ۱۹۶۴۶
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹
ارتش سوریه دو شهرک دیگر را از کنترل تروریست‌ها خارج کرد
ارتش سوریه دو شهرک جدید در شرق ادلب را از عناصر وابسته به گروه تروریستی «جبهه النصره» پس گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش سوریه با تصرف شهرک‌های «دادیخ» و «کفر بطیخ» واقع در حومه جنوب غرب شهر سراقب طی نبردی سنگین با تروریست‌های جبهه النصره و گروه موسوم به اجناد القوقاز و دیگر گروه‌های مورد حمایت ارتش ترکیه، دامنه عملیات شبانه خود را در جنوب غرب این شهر گسترش داد.

یگان‌های ارتش سوریه پیش از عملیات، این دو شهرک را زیر آتش گرفته بودند و به شدت با تروریست‌های وابسته به هیات تحریر الشام، اجناد القوقاز و جبهه ملی آزادیبخش درگیر شدند.

بر  اثر این درگیری بیش از ۶۰ تن کشته و زخمی شدند و بقیه نیز به سمت پایگاه‌های جبهه النصره در شهرک‌های مجدلیا و منطف در حومه شهر اریحا گریختند.

استان ادلب در شمال غرب سوریه در هفته‌های اخیر شاهد درگیری‌های شدید بین نیرو‌های ارتش این کشور با تروریست‌های مورد حمایت برخی کشور‌های خارجی به ویژه ترکیه برای آزادسازی آخرین پایگاه اصلی تروریست‌ها در سوریه است.

این استان ۱۱ درصد از خاک سوریه را تشکیل می‌دهد و نیرو‌های سوری در ماه‌های اخیر بخش‌های زیادی از آن را آزاد کرده اند.
 
سوریه در هشت سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه‌های تروریستی حمایت شده از سوی کشور‌های غربی- عربی است که تاکنون صد‌ها هزار کشته و میلیون‌ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

منبع: ایرنا
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->